Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Laskavá fúrie

Umím být arogantní, nepříjemná, umím pohled, který vidí až do morku kostí, být nesmlouvavá, tvrdá, protivná, mrchoidní, zlá, žárlivá, využívající, zákeřná, nespokojená, nechutně přímá i opovrhující. Ano, i tohle jsem já.

Minulý týden jsem poprosila o zpětnou vazbu k fotce, kterou jsem měla na fb jako „profilovku“. Bylo to na základě zprávy od jednoho muže, který mi napsal, že na ní působím přísně a že vhledem k tomu, že pracuji s lidmi, byla by jiná, usměvavá fotka, poněkud lepší volba. Přiznávám, že má z určitého pohledu pravdu. Jednalo se o tuto fotku:

 

 

Otázka zněla: „Přátelé, co na fotce vidíte, proč tuto fotku ano a proč ne?“ Dostala jsem hodně zajímavé odpovědi a mnoho zajímavých podnětů, pokud si je chcete přečíst pro lepší pochopení, jsou tady. Za všechny bych ráda poděkovala, moc mi pomohly! Dovolím si vás teď na chvíli zastavit a položit vám stejnou otázku: Jak působím na vás? Co byste mi odpověděli vy?

Ráda bych se s vámi podělila o můj feed back :)

Začnu tím, proč jsem vůbec měla tuto fotku jako profilovku. Vím, že na ní působím všelijak, ale ne moc mile. Zvolila jsem si ji jako profilovou tak trochu záměrně ve chvíli, kdy jsme se se Zlatkou a Janičkou rozhodly, že je čas ukázat i jinou část našeho ženství. Tu, které říkáme Fúrie. Věřím, že v každé z nás je světlo i stín, laskavá žena i fúrie. Takhle by se totiž dala nazvat ta část mě samotné, která na vás z této fotky kouká. Někteří mi napsali, že se mám usmívat a být svá, přišlo mi to jednak jako zajímavé spojení a druhak mi náramně nahráli na smeč, ANO, JSEM SVÁ! Vždycky a za všech okolností. Ostatně jako každý z nás. I tehdy, pokud si, jak se říká, „na něco hrajeme“, pořád jsme to my! I tohle jsem já, umím být arogantní, nepříjemná, umím pohled, který vidí až do morku kostí, být nesmlouvavá, tvrdá, protivná, mrchoidní, zlá, žárlivá, využívající, zákeřná, nespokojená, nechutně přímá a opovrhující. Nemůžu říct, že jsem na všechno z toho pyšná, ale i tohle jsem já.

Moc bych si přála, abychom všichni pochopili, že být vyrovnanou, dospělou, zdravě sebevědomou a spokojenou ženou neznamená být „dokonalá“, mít jen světlé stránky, neustále se usmívat, být pozitivní a laskavá, ale umět pracovat se svými světly a stíny. Uvést do harmonie všechny svoje stránky osobnosti tak, aby celek působil harmonicky. A hlavně, aby se tak CÍTIL ten „celek“ (jinak řečeno každá z nás)!

Jo, souhlasím, že je fajn jak na prvním rande, na profilovce, prvním pohovoru, prostě při prvním setkání, ukazovat tu pozitivnější tvář, ale zas ne za každou cenu. Někdy, pokud k tomu máme svůj jasný důvod, se můžeme tvářit i tak, jako já na mé profilovce. Ten, kdo se umí dívat pod povrch se jednak nezalekne a druhak uvidí něco, co se při hraném úsměvu není možno zachytit. A to je třeba moudrost, která se skrývá za smutkem, odvaha, která se bývá za tímto na první pohled nelaskavým pohledem nebo hloubka, která ukrývá mnoho tváří a životních zkušeností.

Jednalo se o takový malý testík :)  A v čem spočíval ten test?

Bojíte se mě? Myslíte si, že bych měla „být svá“, usmívat se, že si „na něco hraju“, měla bych se tvářit jinak? Řeknu vám malé tajemství.

To, co vás napadlo při pohledu na mě vypovídá hlavně o vás, ne tolik o mě :) 

Co jste se dnes o sobě dozvěděli? Co napadlo vás, když jste se podívali na mou fotku a měli jste mě nějak posoudit? Co jste uviděli v mých očích jako v zrcadle? Budu ráda, když mi odpovíte do komentářů. Těším se na setkání naživo a vzájemného pohledu do našich zrcadlových očí. Jsem žena mnoha tváří, pohledů i pocitů, ale pořád jsem to já. Laskavá fúrie :)

S láskou Hanka

Autor: Hana Moneam | pondělí 23.1.2017 11:36 | karma článku: 10,37 | přečteno: 494x
  • Další články autora

Hana Moneam

Byla jsem závislá a mojí drogou byla touha pochopit!

Kdysi dávno jsem začala vztah, protože jsem neuměla nahlas říct NE. Blbost? Dost pravděpodobně, přesto to tak je. Bylo mi 17 a vybral si mě jeden kluk a poté, co mě doprovodil domů z diskotéky, napsal mi dopis...

15.2.2017 v 10:47 | Karma: 11,84 | Přečteno: 653x | Diskuse| Ona

Hana Moneam

Opravdu se muži bojí silných žen? A koho se bojí silné ženy?

Prý se muži bojí silných žen. Možná ano, moje otázka ovšem zní: "Jací muži se bojí silných žen a co vlastně znamená být silnou ženou? A čeho nebo koho se bojí silné ženy?"

30.1.2017 v 11:31 | Karma: 13,78 | Přečteno: 898x | Diskuse| Ona

Hana Moneam

Nikdy se nevzdávej a štěstí si tě najde!

... řekl v Nekonečném příběhu pes, či jak on sám sebe nazýval, rychlodrak Falco, malému bojovníkovi Atrejovi. Je to ale pravda? Máte rády pohádky nebo jste je už odsunuly do říše dětí?

9.1.2017 v 15:14 | Karma: 13,84 | Přečteno: 416x | Diskuse| Ona

Hana Moneam

Mami, tati, co když je to všechno jinak?

Je to pár let, co jsem si uvědomila, jak moc jsem křivdila svým rodičům. Měla jsem jim za zlé, že v některých věcech podle mého názoru selhali a že mohli udělat některé věci jinak. Možná mohli, ale kdo jsem, abych je soudila?

29.12.2016 v 9:14 | Karma: 13,92 | Přečteno: 670x | Diskuse| Osobní

Hana Moneam

5 důvodů, proč se nám nelesknou vlasy

Máte pocit, že ať děláte co děláte vaše vlasy stále nevypadají tak, jak byste si přály? Zkuste se začíst a objevit chyby, které možná v péči o své vlasy děláte. Jak docílit většího lesku, zdravějších a krásnějších vlasů?

20.12.2016 v 12:47 | Karma: 7,23 | Přečteno: 628x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 759x
Hana Moneam je průvodkyně proměnou. Pomáhá ženám harmonizovat "in" a "out", přivádí je zpět k jejich podstatě, sebepoznání a sebelásce. Inspiruje k propojení a sladění vnějšího projevu a vnitřního nastavení pomocí změny životní strategie a fyzického vzhledu. webová stránka: www.jinovysvet.cz

Seznam rubrik