Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

No ta mě zas voštucovala!

Řekla moje maminka, když jsem já byla daleko a ona šla k jiné kadeřnici. Moc tedy nevím odkud pochází tohle slovo a kde ho vzala, ale výraz „voštucovala“ znamená něco jako pro mnohé další „voškubala“ čili moc ostříhala.

Taky se vám to stalo?

Myslím, že každé z nás. Ano, dokonce i mě. A to ať už jako klientce, tak jako kadeřnici. Jo, byla jsem ostříhaná víc, než jsem si přála a zrovna tak jsem ostříhala víc, než si přála zákaznice. Proč? Znáte větu: „Kde nic není ani smrt nebere?“ No, u mojí maminky to zrovna neplatilo, ale často je to tak.

Občas se stane, že už dopředu vím, že když klientka vysloví podobnou větu, výraz, či slova, bude mít i ona pocit ztráty. Hlavně tehdy, když má dlouhé vlasy, které jsou v délkách hodně ztenčené a ona použije tu zázračnou větu: „Potřebuju asi zastřihnout konečky“.

Neeeeeeeeeeeeee. Vím, že bude smutná a zároveň vím, že opravdu potřebuje ty „konečky“ zastřihnout. Co teď? Často se mi chce v tu chvíli zmiznout :) Jak se rozhodnout? „Konečky“ pro ni znamená 1 cm a pro mě tak nejméně 5 cm. Proč? Protože ona často nevidí (nebo spíš nechce vidět), že v posledních 10 cm její hřívy zůstává tak 10 vlasů z původních 100 a to není, jak jistě uznáte, žádná hitparáda. Co s tím? 

BIO certifikovaná profesionální péče NATULIQUE

 

Někdy pomůže péče a produkty, které si k ní vybereme (ano, výběr vhodné značky kosmetiky a taky kadeřníka, který s ní pracuje je velmi důležitá součást péče o naši korunu krásy, dalo by se říct, že je to vlastně naprostý ZÁKLAD), ale často se nevyhneme nůžkám.

Nicméně když vidím, jak je klientka nešťastná, raději řeknu: „Víte co, nechme to na příště“, usměju se a dopřeju jí pro tentokrát ten pocit, že zůstalo to „něco“, co prostě momentálně potřebuje a nedokáže se toho vzdát. Jindy se však rozhodnu jít do akce a věřím, že „to“ jak já, tak i klientka zvládneme. Často se pak dějí věci.

Vidím v jejích očích buď úlevu nebo totální paniku. Rozumím jí, nejsem jedna z těch, které mají touhu všechny ostříhat, na druhou stranu už vím, že vlasy rostou a i ony potřebují refresh. Úplně stejně jako my! Víte, co jsem zjistila? Že žena, která lpí na zničených konečcích, má často problém s pouštěním věcí, přílišnou kontrolou, vracením se do minulosti, opakovaným trestáním (se) za chyby a odpouštěním. Je to tak a to i tehdy, jestli se teď kroutíš a nesouhlasíš. Pokud se nedokážeš vzdát něčeho, co ti už neslouží, často to sebou nese bolest. Indiáni na toto téma říkají: „Sesedněte, když zjistíte, že jedete na mrtvém koni.“ A že je to téma široké a obsáhlé! Proč se nechceme vzdát toho, co nám už neslouží?

Jo a nezapomínejme, vlasy jsou korunou naší krásy a korunu nosí na hlavě královna ;)

My kadeřnice jsme tak trošku psycholožky, terapeutky, koučky a zároveň i intimní přítelkyně. No schválně, komu dovolíte, aby vám sahal na hlavu? A komu sdělujete intimnosti ze svého života? S kým strávíte 1 až 3 hodiny svého času bez jakékoli jiné náplně? Nám, kadeřnicím, ano. A jak poznáte, že je kadeřnice pro vás tou pravou?

Stačí následovat svoje oči a srdce.

Jak následovat oči? Podívejte se! Na co? V první řadě na práci té dané kadeřnice a to nejlépe na někom, kdo ji nosí na hlavě. Takže ať už jsou to obrázky klientek nebo kamarádka, která u ní byla. Podívejte se taky na ni. Neříkám, že já mám vlasy vždy perfektní, ale kadeřnice s velkým odrostem, totálně zničenými vlasy a nebo stále umaštěným culíkem vám asi moc krásy na vaší hlavě nevytvoří. I když tady často platí, že kovářova kobyla… no, však to znáte.

Jak následovat srdce? Nalaďte se na svou kadeřnici, na to, jak se prezentuje, co říká, jak na vás působí. Domluvte si konzultaci a nechte si třeba „jen“ umýt vlasy. I podle toho se dá už hodně poznat! Ponořte se na chvíli do krásy relaxu, i tak může návštěva u kadeřnice vypadat.

 

Královny z Jinového světa

 

Jaké by to bylo zavřít oči, uvolnit se a nechat si udělat pomalou a příjemnou masáž hlavy u každé návštěvy tvé kadeřnice? Neznáš to? Máš pocit, že ti kadeřnice ti u mytí hlavy chce vymýt i mozek? :) No, je asi na čase si dopřát něco lepšího…

Pokud máš chuť a touhu mít návštěvu kadeřnice spojenou s rituálem, relaxem, holistickým přístupem, BIO péčí a profesionalitou, stačí kliknout a objednat se!

Těším se na tebe i tvé vlásky. S láskou Hanka.

Autor: Hana Moneam | neděle 11.12.2016 15:18 | karma článku: 8,58 | přečteno: 490x
  • Další články autora

Hana Moneam

Byla jsem závislá a mojí drogou byla touha pochopit!

Kdysi dávno jsem začala vztah, protože jsem neuměla nahlas říct NE. Blbost? Dost pravděpodobně, přesto to tak je. Bylo mi 17 a vybral si mě jeden kluk a poté, co mě doprovodil domů z diskotéky, napsal mi dopis...

15.2.2017 v 10:47 | Karma: 11,84 | Přečteno: 653x | Diskuse| Ona

Hana Moneam

Opravdu se muži bojí silných žen? A koho se bojí silné ženy?

Prý se muži bojí silných žen. Možná ano, moje otázka ovšem zní: "Jací muži se bojí silných žen a co vlastně znamená být silnou ženou? A čeho nebo koho se bojí silné ženy?"

30.1.2017 v 11:31 | Karma: 13,78 | Přečteno: 898x | Diskuse| Ona

Hana Moneam

Laskavá fúrie

Umím být arogantní, nepříjemná, umím pohled, který vidí až do morku kostí, být nesmlouvavá, tvrdá, protivná, mrchoidní, zlá, žárlivá, využívající, zákeřná, nespokojená, nechutně přímá i opovrhující. Ano, i tohle jsem já.

23.1.2017 v 11:36 | Karma: 10,37 | Přečteno: 494x | Diskuse| Ona

Hana Moneam

Nikdy se nevzdávej a štěstí si tě najde!

... řekl v Nekonečném příběhu pes, či jak on sám sebe nazýval, rychlodrak Falco, malému bojovníkovi Atrejovi. Je to ale pravda? Máte rády pohádky nebo jste je už odsunuly do říše dětí?

9.1.2017 v 15:14 | Karma: 13,84 | Přečteno: 416x | Diskuse| Ona

Hana Moneam

Mami, tati, co když je to všechno jinak?

Je to pár let, co jsem si uvědomila, jak moc jsem křivdila svým rodičům. Měla jsem jim za zlé, že v některých věcech podle mého názoru selhali a že mohli udělat některé věci jinak. Možná mohli, ale kdo jsem, abych je soudila?

29.12.2016 v 9:14 | Karma: 13,92 | Přečteno: 670x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 759x
Hana Moneam je průvodkyně proměnou. Pomáhá ženám harmonizovat "in" a "out", přivádí je zpět k jejich podstatě, sebepoznání a sebelásce. Inspiruje k propojení a sladění vnějšího projevu a vnitřního nastavení pomocí změny životní strategie a fyzického vzhledu. webová stránka: www.jinovysvet.cz

Seznam rubrik